dinsdag 3 maart 2015

zoveel nieuws

Hallo allemaal het is weer veel te lang geleden toch?
ik heb intussen mega veel gedaan.
ik ben patroon tester op Ravelry en dat is echt super leuk.
Lekker haken en breien van patronen die niemand nog heeft of kent en ondertussen zoek je fouten of denk je over verbeteringen. Ja soms heb je pech en moet je heel wat uithalen maar dat hoor er toch gewoon bij?
ik laat gewoon lekker wat dingen zien die ik de afgelopen tijd gemaakt heb als er een link is doe ik die erbij maar denk eraan bijna alles is in het engels niet moeilijk hoor !
'Misschien gewoon eens proberen!

deze is naar mijn schoonmoeder gegaan voor de kerst. 2014 gratis patroon in het engels
http://www.ravelry.com/patterns/library/lieselotte-shawl
Zo tot de volgde keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten